Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Pitkiskummi

Tee hyvää ja tue vähävaraisia lapsia ja nuoria! Lahjoittamalla 2500 € yrityksesi tarjoaa 10 lapselle mahdollisuuden osallistua Pitkis-Sport-leirille, Suomen suurimmalle monipuolisen liikunnan telttaleirille. Liity mukaan ja haasta seuraava yritys tekemään hyvää! Pitkiskummihaku on käynnissä 1.12. - 31.3.2026. Kampanja alkaa joulukuussa 2025.

Mikä on Pitkiskummi?

Pitkiskummi-kampanjan tavoitteena on kerätä varoja vähävaraisten lasten leirimaksujen kattamiseen. Yksi lahjoitus (2500 €) mahdollistaa 10 lapsen osallistumisen. Kampanja toteutetaan yhdessä Hope ry:n kanssa. Hope ry ja LiikU ovat voittoa tavoittelemattomia yleishyödyllisiä järjestöjä. Keräyslupa: RA/2026

Jokainen lahjoitus tukee vähävaraisten lasten liikuntaharrastusta ja yhteisöllisyyttä. Tukesi avulla lapset pääsevät mukaan unohtumattomalle leirille – kokemaan liikunnan riemua ja löytämään uusia ystäviä.

Lahjoittamisen edut yrityksille

Yhteiskuntavastuullinen brändikuva

  • Lahjoittamalla yritys tukee vähävaraisten lasten mahdollisuutta osallistua liikuntaleirille, mikä rakentaa positiivista ja vastuullista brändimielikuvaa. Tuki liikunnan, lasten hyvinvoinnin ja tasa-arvon edistämiseksi resonoi erityisesti asiakkaiden ja työntekijöiden keskuudessa.

Näkyvyyttä paikallisesti ja valtakunnallisesti

  • Yrityksen logo ja nimi näkyvät Pitkis-Sportin verkkosivuilla, sosiaalisen median kanavissa (Instagram, Facebook) ja leirimateriaaleissa yrityksen näin halutessa. Kampanjaan osallistuminen tarjoaa yritykselle arvokasta näkyvyyttä kesäleirin osallistujille, heidän perheilleen ja laajalle yleisölle.
  • Sosiaalisessa mediassa Pitkiskummi-kampanjaan osallistuvat yritykset nostetaan esiin kiitosviestein, ja heillä on mahdollisuus hyödyntää kampanjaa myös omissa kanavissaan.

Osallistuminen yhteisön hyvinvoinnin edistämiseen

  • Pitkiskummiksi ryhtymällä yritys tukee yhteisöä ja edistää lasten ja nuorten liikunnallista elämäntapaa.
  • Yrityksen tuki antaa vähävaraisille lapsille mahdollisuuden osallistua liikuntaan, jolloin yritys auttaa kasvattamaan seuraavaa sukupolvea terveellisessä ja turvallisessa ympäristössä.

Haaste-elementti ja kampanjan levittäminen

  • Kampanjaan osallistuvat yritykset voivat haastaa muita yrityksiä mukaan. Tämä haaste-elementti tuo yritykselle lisää näkyvyyttä ja kasvattaa kampanjan positiivista vaikutusta yhteisössä.
  • Haasteista syntyy usein somevirtoihin leviävää sisältöä, joka lisää osallistuneen yrityksen bränditietoisuutta ja positiivista näkyvyyttä sekä paikallisesti että laajemmin.

Kiitollisuuden osoitukset ja asiakkaiden sitouttaminen

  • Pitkiskummit saavat osallistumisestaan kiitosmateriaalia, kuten kuvia ja videoita leiriläisiltä ja Osmo-maskotilta, joita yritys voi jakaa omissa kanavissaan tai esittää asiakastiloissaan.
  • Kiitosmateriaalit, esimerkiksi leiriläisten videotervehdykset, toimivat aitoina muistutuksina siitä, että yrityksen tuki todella vaikutti lasten elämään.

Kampanjan hyödyntäminen yrityksen omassa viestinnässä

  • Yritykset voivat käyttää Pitkiskummi-statustaan osana omaa markkinointiaan ja viestintää. "Olemme Pitkiskummi 2026 – teemme yhdessä hyvää!" -viesti toimii yrityksen verkkosivuilla, sosiaalisen median kanavissa tai asiakaskirjeissä positiivisena osana yrityksen tarinaa.
  • Kampanjan myötä yritykselle rakentuu myös oma "Pitkiskummi"-status, joka voi jäädä osaksi sen pitkäaikaista hyväntekeväisyystoimintaa.

Mahdollisuus osallistua leiritapahtumaan

  • Yrityksen edustajille voidaan tarjota mahdollisuus osallistua keskiviikkona leirin vierailupäivään, jossa he voivat nähdä konkreettisesti, mihin heidän tukensa kohdentuu, ja tavata leiriläisiä ja heidän perheitään.
  • Tämä osallistuminen on tilaisuus verkostoitua myös muiden tukijoiden kanssa ja kehittää yritykselle uusia yhteistyömahdollisuuksia.

Haasta asiakkaasi, yhteistyökumppanisi tai ystäväyrityksesi mukaan!

Miten lahjoitus toimii?

1. Lähde mukaan - täytä lomake

2. Saat kuittauksen ja kiitosviestin sekä näkyvyyttä kampanjakanavissamme

3. Halutessasi voit haastaa seuraavan yrityksen mukaan

Lähde mukaan

Tarinoita leiriltä – Miten lahjoitukset vaikuttavat?

Vuoden 2025 leiriläisten palautteita

"Oli ihana ensimmäinen leiri! Olisi kivaa päästä ensi vuonna uudestaan." "Kesän paras viikko!" "Sain uusia kavereita ja kokeilin montaa uutta lajia."



Löydä lisää sisältöä samoista aiheista